  • Data: 2003-04-07 17:31:40
    Temat: Re: jak sprzedac samochod,ktory ma zastaw rejestrowy?
    Od: "SPP" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rena wrote:
    > ... mieszkam w wwie i chyba
    > wykreslenie z takiego rejestru to dluga sprawa...a ja nie mam kasy,
    > zeby splacic kredyt, wykreslic rejestr i dopiero sprzedac......

    Aby wykreślić zastaw musisz do Sadu Rejestrowego dostarczyc wniosek
    wraz z pisemna zgoda Banku na wykreslenie zastawu (znaczek za 50 zl) -
    trwa to do 2 tyg. (w Poznaniu), po otrzymaniu postanowienia - wniosek
    do Wydzialu Komunikacji (znaczki 6,50) - od reki.
    Nikt nie kupi samochodu z wpisanym zastawem - za duze ryzyko.

    SPP
    spp(at)op.pl