  • Data: 2009-08-07 06:09:11
    Temat: Re: jak skutecznie wypowiedzieć umowę o pracę bez umowy?
    Od: przypadek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sie, 07:45, pwz <d...@d...pl> wrote:

    > IMHO skoro nie masz umowy, to nie masz czego wypowiadać.

    Ma umowę tylko nie na piśmie. Oczywiście mocno wątpliwe jest, aby
    pracodawca zechciał dochodzić świadczenia pracy bądź odszkodowania
    umowy, co do której tak poważnie niedopełnił zapewne wielu obowiązków
    pracowniczych, więc zapewne skuteczne będzie nieprzyjście do pracy po
    odebraniu ostatecznego wynagrodzenia. Jeśli ci zależy na emeryturze,.
    stażu pracy itp. rzeczach, możesz dochodzić tego co ci się słusznie
    należy składając (już po odejściu z pracy) wniosek o ustalenie
    istnienia stosunku pracy. Jeśli planujesz jednak coś takiego, warto
    złożyć normalne wypowiedzenie (wg terminów określonych w kodeksie).