  • Data: 2009-08-07 15:56:16
    Temat: Re: jak skutecznie wypowiedzieć umowę o pracę bez umowy?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > PominÄ? twojÄ? nieprawdopodobnÄ? wrÄ?cz naiwnoĹ?Ä? (eufemizm) w
    > podjÄ?ciu dziaĹ?alnoĹ?ci zarobkowej na takich warunkach.
    Dlaczego naiwność, w ten sposób firma zawarła umowy wcześniej i później
    z większością "pracowników" i im płaci, to tylko z moją umową coś jest
    nie tak.

    > Czy ty masz jakikolwiek powaĹźny dowĂłd (nie maile) na ustalenie
    > warunkĂłw, zawarcie umowy, na wykonanie i dostarczenie im czegokolwiek??

    To były usługi informatyczne, wszystko odbywało się via mail lub
    telefon, parę razy zdarzyło się, że pracowaliśmy przy czymś wspólnie z
    innymi osobami "zatrudnionymi" ten sam sposób. Spotykaliśmy się wtedy
    jakimś z oddziałów tejże firmy.