    From: "RW" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak sie powolac
    Date: Wed, 19 Nov 2003 16:30:12 +0100

    "Kaizen"

    > Pytasz nas, tych, którzy się zrzucamy na ZUS, jak zatrzymać nasze
    > pieniądze, które Ci się, jak sam napisałeś, nie należą? Jeszcze może
    > buzi chcesz?
    >
    > Pobrałeś nienależne świadczenie, to oddaj.

    Twoja odpowiedz z prawnego punktu widzenia jest glupia.
    Oczekiwalem powaznej odpowiedzi.

    ZUS przyznajac mi emeryture zle cos wyliczyl i wiele lat przysylal mi
    powiedzmy 100 zl za duzo.

    I teraz chce odebrac cala nadplate na raz! Do tego chce naliczyc mi odsetki
    karne!
    Ja nigdy nie bylem karany, nigdy nie dokonalem zadnego przestepstwa ani nie
    zrobilem zadnej pomylki i dlaczego mam ponosic wine i do tego placic odsetki
    karne za blad jakiegos debila z ZUS-u???

    Nie dosc ze ZUS chce mnie obarczyc wina jakiegos swojego urzedasa to jeszcze
    chce na mnie przy tym zarobic.

    Jestes chyba ostatnia osoba w Polsce, ktora zdaje sie miec pozytywna opinie
    o ZUS-ie. Chyba jestes jeszcze mlody i nie zaznales problemow jakie ludziom
    tworza.