  • Data: 2007-10-01 23:09:20
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Dla mnie dostatecznym dowodem jest jawne olewanie prywatnych właścicieli
    > lasów - "niech on mi się wylegitymuje"...

    Dlaczego "olewanie właścicieli"? Ciągle nie wiadomo, czy to właściciel.
    On tylko tak twierdzi - i zauważ, że nikt nie upiera się przy
    "legitymowaniu". To dotyczy tylko sytuacji, w której właściciel lasu las
    sobie olewa, granic nie tyczy, informacji nie ustawia, aż nagle mu coś
    odbija i postanawia robić za feudalnego pana i przeganiać banitów z jego
    włości.