  • Data: 2007-09-30 13:25:23
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 10:54:27 +0200, Tristan napisał(a):

    > No właśnie nie wie... Zgodziłeś się z tym, że większość jest
    > państwowa.
    Większość umundurowanych osobników ma szerokie uprawnienia wobec
    obywatela. Wiemy jednak, że nie czyni to pokorniejszym np. A.L. wobec
    pierwszego lepszego mundurka żądającego wydania aparatu foto ;) NMSP

    > No to zmieniłeś temat. Pytający wątkotwórca nie niszczył...
    Grzyby niszczył. Nikomu nic do tego czy właściciel grzybków bardziej
    ceni ich zalety kulinarne, krajobrazowe czy mykoryzujące.
    > Niszczenie jako takie jest bez sensu także w państwowym lesie.
    Naprawdę?

    > Ależ ja się zgadzam. Tylko podniosłem problem udowodnienia, że
    > wyganiający ma prawo wyganiać.
    To ryzyko wyganianego, że albo posłucha nieuprawnionego i nie
    skorzysta z walorów lasu co właścicielowi nie przeszkadza albo nie
    posłucha uprawnionego i popełni wykroczenie. To nie jest materia
    nieuporządkowana, ustawa o lasach wyraźnie określa, które lasy są
    dostępne dla wszystkich - nie ma tam mowy o lasach prywatnych.

    --
    pozdro
    poreba