  • Data: 2007-09-30 13:59:55
    Temat: Re: jak się głupio mogłem czuć...!
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Sep 2007 15:02:46 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale kto go powiadomił? I jak?
    >
    > Tablic nie było, granicy wytyczonych, choćby tylko symbolicznie, nie
    > było...

    Przyszedł facet i powiedział. Uważasz, że tylko zasieki i automatyczne
    kulomioty mogą służyć do wyraźnego oznaczenia własności?

    > Tak samo ja mogę tobie powiedzieć jak Arnoldowi B., że to mój internet i
    > masz się z niego wynosić

    Możesz powiedzieć. Przy czym to jest *na pewno* bzdura.
    Ale jeśli założysz sobie prywatne forum - owszem, będziesz miał takie
    prawo jako admin.

    > Jak jest wytyczona granica i są tablice, że teren prywatny (plus numer
    > księgi wieczystej, żeby można było sprawdzić) to sprawa jest jasna.

    Jasne, i biuro przepustek.

    > A tak to i ja mogę sobie ludzi przepędzać z cudzego albo państwowego
    > lasu.

    Rozumiem, że "państwowy" to nie cudzy? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/