    From: "HAXA" <h...@H...PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak pech to pech - wypadek samochodowy
    Date: Sun, 8 Sep 2002 20:28:13 +0200

    > utrata zniżki z AC to tylko 10% jak się miało 60%
    > i to na rok, potem wraca się na 60% o ile znowu się nie narozrabia
    > kwestia - czy 2000zł sa warte 10% i roku strachu... (bo w razie czego
    zniżki
    > idą do 0%)

    na rok lecz na dwa lata i to w zależności od ubezpieczyciela , tzn. utrata
    zniżki waha sie od 10-20 %. Nalezy pamietac, ze jesli ubezpieczasz kilka
    pojazdow na to samo nazwisko (czyli ubezpieczajacego) to korzystasz z tej
    samej znizki (np. 60% na kazdy pojazd), a w przypadku utraty zniżki możesz
    ja utracic na kazdy pojazd lub tylko na ten jeden (zalezy to od ogolnych
    warunkow ubezpieczenia konkretnego ubezpieczyciela). Dlatego warto na
    przyszlosc pamietac, jesli bedziesz ubezpieczal kilka pojazdow nie tylko w
    zakresie OC , ale i w AC to ubezpieczaj kazdy pojazd u innego
    Ubezpieczyciela, uchroni Cie to przed utrata znizki - wyciagnij z tego sam
    wnioski jak to zrobic. :))))))

    Użytkownik Indalo <i...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:alflem$obs$...@s...futuro.pl...