  • Data: 2011-03-23 18:46:54
    Temat: Re: jak legalnie wyświetlać reklamy
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:imdbg5$8gc$1@news.onet.pl...
    > nie chciałbym Wam przerywać dyskusji, ale o czym Wy mówicie?
    > ja jestem laikiem, a do tego mało mnie prawo interesuje...

    Nieznajomośc prawa nie zwalnia od jego przestrzegania. Ja też nie jestem
    prawnikiem, ale za to mam trochę praktyki. Na swoich blogach mam włączone
    reklamy, trochę na tym zarabiam, płacę podatki od tych przychodów i mogę
    podzielić się z Tobą wiedzą.
    Musisz jednak napisać coś więcej. Rozumiem, że masz jakąś stronę internetową
    o tam chcesz wyświetlać reklamy?
    To na początek napisz - jak chcesz je pozyskiwać?

    marzatela
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl