  • 1. Data: 2011-03-23 15:32:29
    Temat: jak legalnie wyświetlać reklamy
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak legalnie, nie mając działalności gospodarczej wyświetlać na stronie
    bannerki reklamowe? coś mi się obiło o uszy o jakiejś umowie o dzieło czy
    jakoś tak... Ktoś tu zna rozwiązanie?

  • 2. Data: 2011-03-23 15:34:44
    Temat: Re: jak legalnie wyświetlać reklamy
    Od: Arek <a...@e...net>

    > jak legalnie, nie mając działalności gospodarczej wyświetlać na stronie
    > bannerki reklamowe? coś mi się obiło o uszy o jakiejś umowie o dzieło czy
    > jakoś tak... Ktoś tu zna rozwiązanie?

    Firma w raju podatkowym?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2011-03-23 16:41:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > jak legalnie, nie mając działalności gospodarczej wyświetlać na stronie
    > bannerki reklamowe? coś mi się obiło o uszy o jakiejś umowie o dzieło czy
    > jakoś tak... Ktoś tu zna rozwiązanie?

    Chociażby takie, jak tu
    http://www.adtaily.pl/publishers/guide/#q11

  • 4. Data: 2011-03-23 17:17:22
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:imd7r4$lj3$1@news.onet.pl...

    > Chociażby takie, jak tu
    > http://www.adtaily.pl/publishers/guide/#q11

    Tylko mała uwaga. Od stycznia tego roku Adtaily już nie pobiera zaliczek na
    podatek od osób fizycznych. Wypłacają całą kwotę brutto, zostawiając sprawę
    zaliczek i rozliczenia samemu Wydawcy.

    marzatela
    -------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 5. Data: 2011-03-23 17:32:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Chociażby takie, jak tu
    > http://www.adtaily.pl/publishers/guide/#q11

    O, a dlaczego w 2010 i 2011 jest kompletnie inaczej?

    MJ

  • 6. Data: 2011-03-23 17:43:33
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie chciałbym Wam przerywać dyskusji, ale o czym Wy mówicie?
    ja jestem laikiem, a do tego mało mnie prawo interesuje...

  • 7. Data: 2011-03-23 18:41:19
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    > O, a dlaczego w 2010 i 2011 jest kompletnie inaczej?
    >
    > MJ

    Zmiana regulaminu :(
    Za ubiegły rok też dostałam od nich PIT-11, teraz juz tak nie będzie.
    Szczegóły tu:
    http://blog.adtaily.pl/zmiana-w-systemie-rozliczania
    -z-wydawcami/

    marzatela
    ------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 8. Data: 2011-03-23 18:46:54
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:imdbg5$8gc$1@news.onet.pl...
    > nie chciałbym Wam przerywać dyskusji, ale o czym Wy mówicie?
    > ja jestem laikiem, a do tego mało mnie prawo interesuje...

    Nieznajomośc prawa nie zwalnia od jego przestrzegania. Ja też nie jestem
    prawnikiem, ale za to mam trochę praktyki. Na swoich blogach mam włączone
    reklamy, trochę na tym zarabiam, płacę podatki od tych przychodów i mogę
    podzielić się z Tobą wiedzą.
    Musisz jednak napisać coś więcej. Rozumiem, że masz jakąś stronę internetową
    o tam chcesz wyświetlać reklamy?
    To na początek napisz - jak chcesz je pozyskiwać?

    marzatela
    -----------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 9. Data: 2011-03-23 19:33:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > nie chciałbym Wam przerywać dyskusji, ale o czym Wy mówicie?
    > ja jestem laikiem, a do tego mało mnie prawo interesuje...

    Jezeli Cie prawo nie interesuje to w czym problem?
    Po prostu sobie wyswietlaj tak jakby prawo nie istnialo i spokojnie czekaj,
    az ono zainteresuje sie Toba.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-03-24 08:29:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 18:17:22 +0100, Marzena napisał(a):

    > Tylko mała uwaga. Od stycznia tego roku Adtaily już nie pobiera zaliczek
    > na podatek od osób fizycznych. Wypłacają całą kwotę brutto, zostawiając
    > sprawę zaliczek i rozliczenia samemu Wydawcy.

    To zresztą wynika z prawidłowej interpretacji, że dochodzi do zawarcia
    umowy najmu powierzchni na stronie internetowej.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl