  • Data: 2004-08-09 10:07:39
    Temat: Re: jak klamie BPH - i co na to prawo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 Aug 2004, Robert Tomasik wrote:

    >+ Użytkownik "Znajomy" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    >+ news:0c9d.000004b8.411556a7@newsgate.onet.pl...
    >+
    >+ > Ciekaw jestem, co WY - Szanowni, Drodzy i Wiarygodni Grupowicze, piszący
    >+ prawdę
    >+ > z życia wziętą, o ty myślicie??
    >+
    >+ Odpisałem Ci na pl.biznes.banki, że to niekoniecznie musi być wina banku.

    Usiłowałem poczytać.
    Mi na przykład chodzi o element związany z pytaniem wysłanym
    do BIK w okresie, kiedy "Znajomy" nawet konta w banku nie miał.

    Rozumiem że nie masz nic przeciw temu żeby ktoś posłał do dajmy
    na to (żeby z bankami przykład nie był związany :)) centralnej
    ewidencji skazanych zapytania o niejakiego Roberta T. motywując
    to tym że tenże chce się zatrudnić u pytającego jako kasjer ??
    Bo coś takiego zrobił bank !!

    pozdrowienia, Gotfryd