    From: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: intrum justica- olac??
    Date: Fri, 20 Jun 2003 18:17:57 +0000 (UTC)

    "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> wrote in
    news:bcvfbl$2d9$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Uzytkownik "Chris" <s...@o...pl> napisal w wiadomości

    > No, ale taka jest rzeczywistosc. Gdyby tych dlugow nie dawalo sie
    > odzyskac, to myslisz, ze ktos by je odkupywal od operatorow? To jest
    > biznes...
    >
    > pzdr
    > Arkadesh

    Chyba jednak nie sprzedaja swoich dlugow,bo np ja mimo ze dostawalem pisma od
    Kruka w sprawie dlugu w Canal Plus to jednak pieniadze mialem wplacic na rachunek
    Canalu a potwierdzenie zaplaty wyslac faksem/mailem (tzn zeskanowane
    potwierdzenie) do Kruka faceta ktory prowadzil moja sprawe (ach jak to pieknie
    brzmi).Nie oplaca sie sprzedawac takich malych dlugow,lepiej handlowac wielkimi np
    dlugami molochow panstwowych typu PKP czy huty.