  • Data: 2003-01-30 15:10:48
    Temat: Re: internet przez 0-700, czy to jest jakieś naruszenie prawa?
    Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

    rb <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy i jak można domagać się na drodze prawnej odszkodowania lub zwrotu
    > kosztów rachunku od właściciela strony lub serwera, z której program został
    > ścągnięty?

    Jak ci napisano byly na ten temat bardzo dlugie dyskusje. I nie wiem czy je
    dobrze zrozumialem.

    1. Zly czlowiek pisze niedobry program ktory "opanowuje" twoj komputer i
    podmienia polaczenie. Od tej pory korzystasz z Internetu przez 0-700.

    2. W tym momencie do gry wchodza kolejne 3 podmioty - TP S.A., firma typu
    Legion i jej klient.

    3. Zaden z tym w/w podmiotow nic nie wie o jakimkolwiek programiku.
    Najwyrazniej napisal go zly czlowiek, a numer 0-700 wybral na chybil trafil.
    Podmiotow z punktu 2 nie interesuje czy na 0-700 dzwoniles z wlasnej woli
    czy moze ktos ci przystawial pistolet do glowy czy zrobilo to twoje
    NIEPELNOLETNIE dziecko czy moze niedobry pajeczarz. Placic musisz. Winnym
    jest AUTOR programiku ale zlapac go nie mozna tak jak nie mozna zlapac
    autora wirusa (w kazdym badz razie analiza grafologiczna nie wchodzi w tym
    wypadku w rachube ;-).

    > Proszę o pomoc
    > Robert

    Z powazaniem