eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawointernet i problemy z łączem › Re: internet i problemy z łączem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "gg" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internet i problemy z łączem
    Date: Fri, 1 Aug 2008 14:40:46 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <g6v09g$gnf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <g6t5ob$6un$1@inews.gazeta.pl> <g6u6gk$b5r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g6ucif$r1o$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g6ue0v$as1$1@news.onet.pl>
    <g6umhi$lf2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g6uoi2$aai$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g6urd8$443$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.205.245.93
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1217594480 17135 195.205.245.93 (1 Aug 2008
    12:41:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Aug 2008 12:41:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546618
    [ ukryj nagłówki ]

    Uzytkownik "nadir" <h...@o...gov> napisal w wiadomosci
    news:g6urd8$443$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > I wcale nie ma takiego obowiazku, ma placic w/g umowy i moze w/g niej
    > wymagac pewnych rzeczy, w tym przywrocenia do sprawnosci.

    wystarczy przeczytac sobie umowe/regulamin tepsy - tam sa ciekawe kwiatki
    Osobiscie nie wierze ze dostawca internetu nie ma w regulaminie takiego
    zapisu, ze jak nie ma mozliwosci technicznych to po prostu nie swiadczy
    uslugi - odszkodowanie to 1/30 oplaty za kazdy dzien niedzialania uslugi


    >Natomiast kupujac od operatora konkretna usluge oraz sprzet do jej
    >swiadczenia mam prawo wymagac, zeby to on mi ten sygnal dostarczyl i
    >dodatkowe koszty pokryl sam.

    Ale sprzet sie zuzyl i juz nie dziala (pomimo ze niby jest sprawny) ale jak
    to jest sprawny skoro nie dziala. Zuzyl sie moralnie bo nie radzi sobie w
    warunkach aktualnych zaklócen. Tak jak jazda 25letnim fiatem 126p przestaje
    byc komfortowa tak uzywanie internetu stara karta sieciowa stala sie
    niekomfortowa i trzeba bylo ja zastapic nowsza technologia. Sprzet
    komputerowy zuzywa sie moralnie szybciej niz inne rzeczy. Starych samochodów
    tez nikt nie wymienia za free - trzeba bulic.

    dyskusja jest czysto akademicka bo nie znamy regulaminu swiadczenia uslugi a
    tam pewnie jest zapis który reguluje w/w problem
    trzeba przeczytac umowe/regulamin uslugi

    --
    pozdrawiam
    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1