eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawointernet i problemy z łączem › Re: internet i problemy z łączem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: internet i problemy z łączem
    Date: Sat, 02 Aug 2008 09:29:29 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 50
    Message-ID: <g6ue0v$as1$1@news.onet.pl>
    References: <g6t5ob$6un$1@inews.gazeta.pl> <g6u6gk$b5r$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g6ucif$r1o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dys195.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1217575775 11137 83.14.70.195 (1 Aug 2008 07:29:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Aug 2008 07:29:35 +0000 (UTC)
    X-Sender: cBLfboPodCXcnzSqZBE5n7g2vyHms8aa
    In-Reply-To: <g6ucif$r1o$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:546523
    [ ukryj nagłówki ]

    nadir pisze:
    >> a jak zepsuje Ci się TV po 5 latach od kupna to też "rządasz" żeby
    >> sklep wymienił Ci go na nowy gratisowo? Bo to podobny przypadek...
    > Przypadek nie podobny bo odbiornik/karta wifi nie jest uszkodzona.
    >
    >> BTW to że karta jest sprawna nie znaczy że będziesz mógł na niej
    >> odbierać sygnał. Zmieniły się warunki w okolicy (pojawiły sięnowe
    >> nadajniki) i karta nie daje sobie już rady z zakłóceniami. taki urok
    >> wifi.
    > Kable telefoniczne ulegaja czasmi uszkodzeniom, zlacza namakaja, styki
    > sniedzieja, taki urok kabli, czy w/g Ciebie abonenci tepsianej neostrady
    > powinni we wlasnym zakresie i za wlasne pieniadze naprawiac takie kable?

    a oprocz abo za neo placisz za tel? bo tam jest wliczony koszt
    utrzymania tepsianego druta ;)

    >
    >> Nie jest to wina firmy która sprzedała kartę i dostarcza internet.
    > Tym bardziej nie jest to wina abonenta.
    >
    >> Być może gdyby wymienili u siebie jakiś sprzęt to by się sytuacja
    >> poprawiła ale możliwe że już teraz mają full-wypas anteny i nadajnik.
    > Miedzy innymi za to sie placi abonament, zeby operator utrzymywal i
    > rozwijal infrastrukture i to generalnie operator odpowiada za jakosc
    > dostarczanego sygnalu.

    chyba ze jest to niezalezne od opa/dostawcy (np zaklocanie przez inne
    nadajniki)

    >
    >> Skoro poprawili Ci łącze/wymienili Twój sprzęt to wypadałoby zza niego
    >> apłacić. No chyba że karta sieciowa była dzierżawiona od dostawcy
    >> internetu - bo i taka sytuacja jest możliwa. Wtedy powinni zabrać
    >> swoją kartę i gratisowo podstawić nowy sprzęt który będzie działał.
    >> Cena 200zł nie jest wygórowana - to normalna cena access pointa.
    > Generalnie to dobrze jest poczytac umowe i regulamin to moze wyjasnic
    > watpliwosci kto, za co odpowiada, ale na ogol mozna rozwiazac wtedy
    > umowe z winy operatora, tylko czy to rozwiazanie interesuje aboneta?
    >
    >
    cena 200pln za apka + instalacja to nawet bardzo okazyjnie wychodzi.
    co do umowy - patrz to co napisalem wyzej. ale fakt kazda umowe
    (niezaleznie czy na internet od isp'a czy umowe o karte kredytowa)
    nalezy uwaznie przeczytac przed podpisaniem bo pozniej mozna niezle wdepnac.

    u mnie np karty sa dzierzawione przez okres 2lat (tyle maja gw) a
    pozniej przechodza na wlasnosc abo.

    pozdrawiam
    SlawcioD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1