    From: crazy bejbi <t...@n...ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: informacje o logowaniu do poczty
    Date: Thu, 27 Aug 2009 13:45:46 +0200

    rezist pisze:

    > Hipotetycznie, konczy mi sie umowa na swiadczenie uslugi dla klienta
    > X. Powiadamiam go o tym, klient nie przedluza umowy... i wlasnie,
    > co dalej z ta nieszczesna skrzynka, bo przeciez tak naprawde swiadcze
    > usluge a nie sprzedaje blaszane pudelka do wieszania na klatkach
    > schodowych. Przyjmijmy ze klient jest upierdliwy i chce miec dostep
    > do swojej starej skrzynki, juz po przeniesieniu sie z hostingiem
    > do innego uslugodawcy, bo przeciez "to bylo *jego* konto pocztowe
    > i on tam mial swoje dane".

    kończy się umowa, skrzynka dla celów archiwalnych zostaje zablokowana
    (jakby klient jednak chciał opłacić dalej), po np. miesiącu jest
    definitywnie kasowana - raczej powinno to być w regulaminie. Oczywiście
    skrzynka nie przejmuje poczty i nie pozwala jej odebrać - jakby jej nie
    było - patrząc z zewnątrz. Podobnie jest np. z telefonami komórkowymi -
    jakbyś chciał, to przez jakiś czas po rozwiązaniu umowy "możesz wrócić
    do swojego numeru"

    Jak klient chce korzystać to opłaca usługę udostępnienia skrzynki.
    Skrzynka mailowa jest usługą.

    Wojtek