  • Data: 2006-01-17 18:52:35
    Temat: Re: informacje kodowane
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqirln$osd$1@inews.gazeta.pl...
    Robert

    > policja ma prawo do:
    > Ustawa o policji art 15. 1. 4)
    > przeszukiwania osób i pomieszczeń w trybie i przypadkach określonych w
    > przepisach
    >
    > Kodeksu postępowania karnego i innych ustaw,
    >

    > 5)
    >
    > dokonywania kontroli osobistej, a także przeglądania zawartości bagaży
    > sprawdzania
    > ładunku w portach i na dworcach oraz w środkach transportu lądowego,
    > powietrznego i wodnego, w
    > razie istnienia uzasadnionego podejrzenia popełnienia czynu
> [...]

    przeciez prosilem, zebys te nieszczesne dworce, porty i tramwaje wodne
    pominal :-(
    przytoczyles juz to rozporzadzenie, a ja prosze o prawne uzasadnienie
    rewizji osobistej na ulicy lub w szalecie publicznym

    > nie podawaj przykladow, normalny czlowiek bedzie wiedziec kiedy
    policjat
    > kreci, kiedy chce sie popisac przed kolega, poki PIS
    > bedzi rzadzic nie ma szans na pelny szacunek i zaufanie obywateli do
    > policji.

    od kiedy siegam pamiecia - to nigdy ani milicja ani policja ani ormo nie
    wzbudzaly zaufania obywateli ani nie zaslugiwala na ich szacunek.
    pamietam doskonale wiele ich wybrykow, ktore z prawem nie mialy nic
    wspolnego
    wybacz, ze wobec tego na kazde ich dzialanie wole miec przepis prawny
    :-)

    --
    pozdro
    ape