  • Data: 2006-01-15 18:00:22
    Temat: Re: informacje kodowane
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dqd99e$5a5$1@inews.gazeta.pl...

    > jest bo niczemu nie sluzy jezlei juz (zakldam legalnie z nakazem)
    odbywa sie
    > przeszukanie

    sluzy mojej wolnosci, a nie cwaniaczeniu policjanta. czy to tak trudno
    zrozumiec czy uwazasz, ze zyjemy w panstwie policyjnym?

    > a co ma discman do tego? Mowimy o komputerze i danych na nim
    zawartych.

    no popatrz tylko....
    a nie moze przypuszczac, ze moge w diskmanie miec piracka plyte? nie
    widzisz wiec zbieznosci?
    pomysl czasem - to nie boli :-)

    --
    pozdro