    From: alojzy nieborak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: imigranci
    Date: Thu, 24 Oct 2024 21:28:09 +0200
    <I8YPO.113484$CStb.86689@fx12.ams1> <veq3l7$8hn$10@news.chmurka.net>
    <3W0QO.61217$L1ba.49805@fx14.ams1> <veravu$mkl$2@news.chmurka.net>
    <LlhQO.8840$ALMc.1717@fx01.ams1> <vesnr2$e9u$2@news.chmurka.net>
    <N4mQO.61221$L1ba.58935@fx14.ams1> <vevi07$ev1$3@news.chmurka.net>
    <vevlr3$gdf$3@news.chmurka.net>
    <odhslrtd22n9$.pldql7vqui5u.dlg@40tude.net>
    <vf8ve3$s9b$2@news.chmurka.net>
    <5...@4...net>
    <vfb75q$vct$1@news.chmurka.net>
    <l335m72pwcen$.djmrw9ahssu6.dlg@40tude.net>
    <vfbudj$vct$4@news.chmurka.net> <vfc13r$2ac4j$1@dont-email.me>
    <pmrfqaahdhg9$.1bx0etxaerny7.dlg@40tude.net>
    <vfdj5m$2kfm8$2@dont-email.me>
    <18j40bep0ek6j$.5n5rvy6g0lem$.dlg@40tude.net>
    <vfdmf0$2kfm8$3@dont-email.me>
    <1lsb6zauogevs.98yxil5qp3ny$.dlg@40tude.net>
    <vfdqsn$2kfr4$3@dont-email.me>

    W dniu 2024-10-24 o 17:59, alojzy nieborak pisze:
    > filantrop i biznesmen George Soros
    > ze swoim Open Society Fund lub. Program założyły Fundacje Otwartego
    > Społeczeństwa i dwanaście innych fundacji Europejski program integracji
    > i migracji (EPIM).
    cyt.
    EPIM zarządza i katalizuje ekosystem migracji poza granicami
    https://epim.info

    Po co od razu katalizować/zachęcać?

    Wielki raport z objawień: promotorzy masowej imigracji i ich prawdziwe
    motywy Friederike Beck w tej książce intensywnie zajmują się elitarnymi
    sieciami w UE, ONZ, superbogatymi fundacjami i organizacjami
    pozarządowymi, które mówią o nieograniczonej migracji do Europy
    https://ulenhus-papenburg.de/shop/item/9783864453106
    /die-geheime-migrationsagenda-von-friederike-beck-ge
    bundenes-buch

    Pani Becka napisała książkę ( megawrzuta.pl/6rqyuesz ) i zaraz psy ja
    zagryzły, przypadek jak u ruskich. Książkę właśnie se zassałem. Jest w
    jęz. niemieckim więc trza ctrl+c -> ctr+v do translatora.

    Paczam, paczam i w książce 166x pada "Soros" :)

    cyt z Die geheime Migrationsagenda

    George Soros i jego międzynarodowa sieć fundacji.
    Jedną z głównych sił napędowych agendy migracyjnej, która nie jest
    dostrzegana przez europejską opinię publiczną, jest ,,filantrop" i
    miliarder funduszy hedgingowych George Soros, który przez lata zbudował
    ogromną sieć prywatnych fundacji. Jak zobaczymy poniżej, wiele z nich
    zajmuje się przede wszystkim kwestią migracji. Oczywiście, na pierwszym
    planie znajdują się względy humanitarne.

    Superpaństwo UE z pomocą uchodźców?
    Na stronie internetowej Sorosa georgesoros.com, Mohamed A. El-Erian,
    główny doradca ekonomiczny Allianz i doradca Baracka Obamy, wypowiedział
    się w artykule ,,Uchodźcy i reformy w Europie" z dnia 21 września 2015
    roku. 182 Wyraził w nim nadzieję, że kryzys uchodźczy posłuży jako
    katalizator zwiastujący ostateczne zjednoczenie Europy na wszystkich
    poziomach

    Open Society Foundations George'a Sorosa prowadzi międzynarodową
    inicjatywę migracyjną zgodnie ze swoimi przekonaniami. Inicjatywa ta, z
    siedzibą w USA i licznymi europejskimi oddziałami, jest obecnie
    szczególnie aktywna w Europie. Inicjatywa ta nie przeznacza swoich
    znaczących zasobów finansowych na zwalczanie przyczyn ucieczki i
    opuszczenia ojczyzny, ale zamiast tego podnosi ucieczkę i migrację do
    wartości samej w sobie, tak jakby była to kwestia
    migracji jako wartości samej w sobie, tak jakby było to prawo człowieka,
    które należy chronić, a nawet promować i którego należy się domagać.
    Dzięki temu pseudo-humanizmowi Soros chroni zarówno sprawców wojen i
    kryzysów, jak i ich beneficjentów, a skutki wojen i kryzysów odsuwa od
    sprawców. W pewnym sensie Soros chroni również samego siebie: W moich
    badaniach nad działającą na całym świecie międzynarodową organizacją
    kampanijną 185 odkryłem, że Soros stoi za tą organizacją na kilku
    poziomach. Na samym początku tak zwanej arabskiej wiosny Avaaz aktywnie
    przyłączył się do wojny informacyjnej przeciwko Syrii i zainwestował co
    najmniej 3 miliony w darowizny na wyposażenie wątpliwych ,,dziennikarzy
    obywatelskich". kalibru kłamcy i oszusta, jakim jest ,,Syryjczyk Danny".
    Ludzie ci zostali przemyceni do Syrii przez Avaaz szlakami
    przemytniczymi i wcześniej stworzonymi systemami tuneli z Libanu.

    etc. etc