  • Data: 2024-10-25 11:42:05
    Temat: Re: imigranci
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.10.2024 o 07:00, Shrek pisze:

    > Tu akurat Kwiatek.

    Nie, nie.
    To gada Shrek, że Kwiatek tak gada, bo niczego nie zrozumiał z tego, co
    gada Kwiatek.

    Shrek sobie uroił, że Kwiatek gada (nie pierwszy raz zresztą sobie roi
    co Kwiatek gada też w innych tematach), że należy im zapewnić ten sam
    poziom życia.
    A w rzeczywistości Kwiatek gada, że należy im zapewnić te same warunki,
    które umożliwią im ten sam poziom życia.
    I Kwiatek gada, że Shrek nie widzi sprzeczności w tym co sam gada.

    Shrek z jednej strony oczekuje integracji (i ma pretensje do nich, że
    się złośliwie się nie integrują) i chęci do pracy (i ma pretensje do
    nich, że nie chce im się robić, bo przecież przyjechali po socjal), a z
    drugiej strony oczekuje taniej siły roboczej (za gówno płacę, przy
    której nie ma szans na ten sam poziom życia, o kredycie na 30 lat na
    mieszkanie z litości nie wspominając, bo przecież ich praca jest gówno
    warta) i traktowania tych ludzi jako gorszego sortu mającego obowiązek
    zaspokajania potrzeb białych prawilnych obywateli... za sam fakt, że
    biały prawilny człowiek wpuścił ich łaskawie na "swoją" ziemię.
    Shrek nie łączy kropek po prostu.

    Miał fart, że urodził się tam, gdzie się urodził, reszta miała pecha,
    więc są gorszymi ludźmi, a Shrek lepszym, więc oni nie zasługują na
    godną płacę za swoją pracę, bo biały prawilny obywatel potrzebuje taniej
    siły roboczej, a jak oni się buntują i nie chcą pracować za michę ryżu
    bez szans na normalny poziom życia, to są leniami, którym robić się nie
    chce, więc niech wypierdalają.
    Dlaczego białych prawilnych leniów, którym też się nie chce pracować za
    miskę ryżu, albo w ogóle im się nie chce pracować, wypierdalać za
    granicę nie chce? Spięcie w mózgu?
    To może ich wszystkich tych leniwych, łącznie ze śmierdzącymi białymi
    bezdomnymi, wsadzić do samolotu i wysłać za morze?

    > To znaczy konkretnie co?

    Pierdyliard rzeczy.
    Po pierwsze, żeby mieli takie same warunki, to muszą być tak samo
    traktowani.
    Dopóki ten warunek nie zostanie spełniony, dopóty nie będą mieli takich
    samych warunków.
    Byle biały bezdomny nasz polski śmierdzący żul, srający i lejący od
    miesięcy pod siebie, nocujący w przypadkowych klatkach schodowych i
    żebrzący pod biedrą, ma większe prawa od tych ludzi.
    Np. ma prawo w każdej chwili wyjechać do dowolnego kraju w UE i nawet
    podjąć pracę... bez pytania o zgodę innego białego urzędasa.
    Nikt nie wpada na pomysły żeby zrobić jakieś "przejściowe" obozy dla
    naszych białych polskich żuli, przetrzymywać ich tam miesiącami, gdzie
    biały prawilny i pracowity (w przeciwieństwie do tych leni, którym się
    nie chce pracować) urzędnik ma prawo łaskawie decydować o jego życiu,
    czy ma prawo pracować, czy nie ma.
    Taki biały prawilny polski śmierdzący żul, który od kilkudziesięciu lat
    w swoich oparach alkoholu ma wyjebane co się dookoła niego dzieje, to
    spoko, ale gdy imigrant protestuje, bo nie jest traktowany jak człowiek,
    bo byle przeciętny lokalny żul ma większe prawa od niego, to niech
    wypierdala jak mu się nie chce robić na białego prawilnego człowieka.

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    A szury miały rację.
    PS - i konfederosja.
    Piotr