    From: alojzy nieborak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: imigranci
    Date: Thu, 24 Oct 2024 17:59:24 +0200
    <I8YPO.113484$CStb.86689@fx12.ams1> <veq3l7$8hn$10@news.chmurka.net>
    <3W0QO.61217$L1ba.49805@fx14.ams1> <veravu$mkl$2@news.chmurka.net>
    <LlhQO.8840$ALMc.1717@fx01.ams1> <vesnr2$e9u$2@news.chmurka.net>
    <N4mQO.61221$L1ba.58935@fx14.ams1> <vevi07$ev1$3@news.chmurka.net>
    <vevlr3$gdf$3@news.chmurka.net>
    <odhslrtd22n9$.pldql7vqui5u.dlg@40tude.net>
    <vf8ve3$s9b$2@news.chmurka.net>
    <5...@4...net>
    <vfb75q$vct$1@news.chmurka.net>
    <l335m72pwcen$.djmrw9ahssu6.dlg@40tude.net>
    <vfbudj$vct$4@news.chmurka.net> <vfc13r$2ac4j$1@dont-email.me>
    <pmrfqaahdhg9$.1bx0etxaerny7.dlg@40tude.net>
    <vfdj5m$2kfm8$2@dont-email.me>
    <18j40bep0ek6j$.5n5rvy6g0lem$.dlg@40tude.net>
    <vfdmf0$2kfm8$3@dont-email.me>
    <1lsb6zauogevs.98yxil5qp3ny$.dlg@40tude.net>

    > Czyli nie masz pojęcia po co on to robi ale brak tej wiedzy nie
    > przeszkadza ci spać spokojnie a co więcej, twierdzić stanowczo że to
    > robi.
    > Elementarna wiedza o tym że mieszanie ras, kultur czy populacji,
    > dostępna każdemu a co dopiero facetowi o inteligencji sporo wyższej od
    > przeciętnej, czyli Sorosowi, mówi że po przekroczeniu paru procent
    > jednego ze składników mieszanka robi się wybuchowa.

    Myślę że wywołał kryzys w azji i niespecjalnie się przejął tym że ludzie
    stracili majątki. Z tego wnioskuję że niespecjalnie przejmuje się
    jakimiś rozróbami na ulicy.

    > Naprawdę sądzisz że
    > Soros przepada oglądać z okna uliczne rozróby i w tym celu marnuje swój
    > majątek płacąc za transport Afrykanów?

    Przepływów finansowych nie chce mi się szukać, tym zajmuja się
    profesjonaliści. Aczkolwiek na internetach trafiają się tu i ówdzie.

    Już w 2005 r., Kiedy migracja nie była jeszcze w pełnym rozkwicie,
    węgiersko-amerykański multimilioner, filantrop i biznesmen George Soros
    ze swoim Open Society Fund lub. Program założyły Fundacje Otwartego
    Społeczeństwa i dwanaście innych fundacji Europejski program integracji
    i migracji (EPIM). Jest prowadzony przez Roberta Boscha w Niemczech.
    Dziennikarz śledczy Friederike Beck w swojej książce Netzwerk for
    Migration (Sieć migracji) twierdzi, że prawie nieograniczone zasoby
    finansowe pozwoliły na to "Europa stała się kontynentem migracji lub
    migracji ".
    https://tinyurl.com/5a638pjx

    Sam MasterCard uroczyście ogłosił współpracę z Sorosem
    Wspomniany niemiecki portal dodaje, że nie jest jasne, kto deponuje
    pieniądze na tych kartach przeznaczonych dla nielegalnych, tj. Czy stoi
    za tym MasterCard, Soros lub Agencja Narodów Zjednoczonych ds.
    Uchodźców. W 2018 r. Agencja zapewni aż 155 mln euro na pomoc migrantom
    w samej Grecji! Już w 2016 r. MasterCard ogłosił wydanie przedpłaconych
    kart debetowych ...
    https://tinyurl.com/mvjw4vyj

    Utrzymywana jest gorąca linia telefoniczna pomiędzy mafiozami a
    fundacjami. Statki wysyłane przez fundacje (biorące pieniądze od innych
    organizacji, których łańcuszek zawsze, koniec końców zamyka fundacja
    Sorosa) utrzymują komunikację z mafijnymi łodziami za pomocą
    reflektorów, naprowadzają łodzie nielegalnych migrantów na swój kurs,
    synchronizują godziny wypłynięcia przemytniczych łodzi. Oprócz
    trockistowskich filantropów, których okrętem flagowym jest Soros
    https://www.salon24.pl/u/wawel/773423%2Cmisjonarze-i
    slamscy-pukaja-do-drzwi

    ... ujawniony przez słoweńską stronę Nova 24.
    Według strony UNHCR i UE, we współpracy z MasterCard i Soros, hojnie
    rozdają przedpłacone karty debetowe nielegalnym najeźdźcom.
    Podczas postoju w krajach Europy Wschodniej wypłacają gotówkę z
    bankomatów, aby zaopatrzyć się w zapasy. MasterCard ogłosił w 2016 r.,
    Że wydał przedpłacone karty debetowe ", aby zapewnić uchodźcom
    mobilność, elastyczność i godność ".
    W komunikacie prasowym z zeszłego roku MasterCard ogłosił także
    współpracę z Georgem Sorosem w celu "katalizowania i przyspieszenia
    rozwoju gospodarczego i społecznego dla grup szczególnie wrażliwych na
    świecie, zwłaszcza uchodźców i migrantów ".
    https://tinyurl.com/39488rad

    zajął się tym Matteo Salvini we Włoszech i przy dalszym wywieraniu
    nacisków politycznych, więc zarówno Gibraltar, jak i Panama cofnęły
    zezwolenie na żeglugę statku pod ich banderami. Jednocześnie ujawniają
    się potwierdzone informacje, że tak naprawdę znajduje się w tle za
    Wodnikiem George Soros, który sfinansował kampanie tym statkiem i był
    wspierany przez socjalistycznego premiera Hiszpanii Pedro Sanchez.
    Dziennikarz ujawnił więcej na temat ich połączenia na Twitterze Ruben
    Pulido, który pisze dla hiszpańskich portali internetowych CasoAislado w
    OKdiario.
    https://nova24tv.si/salvini-resuje-evropo-ustavil-je
    -sorosa-in-njegovo-ladjo-aquarius/

    180 wyników o mr.Sorsie: https://nova24tv.si/page/30/?s=soros