    From: alojzy nieborak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: imigranci
    Date: Tue, 22 Oct 2024 07:12:29 +0200

    W dniu 2024-10-22 o 01:01, Kviat pisze:

    > Dziecko drogie... co te śmieci tam publikowane mają wspólnego z Grabowskim?

    Konto jest fałszywe ale oznaczone. Znaczy dozwolone.

    cyt
    1
    Parodia często służy jako krytyka lub komentarz do oryginalnego dzieła,
    artysty, który je stworzył, lub czegoś w inny sposób związanego z
    dziełem. W Stanach Zjednoczonych parodia jest chroniona przez Pierwszą
    Poprawkę jako forma ekspresji.
    2
    Wg. internetów facebuk automatycznie tworzy niektóre strony bez zgody
    np. firmy coby napędzić ruch. W sumie to to troszku bezczelne.

    https://www.corporate3design.com/the-official-guide-
    to-unofficial-pages-on-facebook/

    Ściemniacie Kfiatku. Stoi jak byk str. nieoficjalna.

    > Jaaaasne...
    > Trzeba być debilem żeby nie wiedzieć na czym polega ten proceder.

    Próbujesz nam wcisnąć podszywanie kiedy podszywania nie ma.

    > Nie pierdol, tylko daj przykład.

    https://x.com/JaroKaczynski_
    https://x.com/ZespolBrauna
    etc.

    https://x.com/PolscyEkolodzy tu akurat nie lewacy
    > Powrotu do zdrowia życzę.

    Kfiatku, zwyczajnie niektórzy piszą nie po twojej myśli i stąd twoje
    oburzenie:)