  • Data: 2007-01-05 16:10:19
    Temat: Re: i co mam o Was myśleć?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:enl9jh$q66$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Nie przypominam sobie tamtej dyskusji, o której piszesz, ale osobiście nie widzę
    niczego błędnego w określeniu kwoty wynagrodzenia w sposób opisowy poprzez
    wskazanie podstawy obliczeń i jakiegoś tam mnożnika. Jeśli i PIP ma jakieś
    wątpliwości, to zwróć im uwagę, że od wielu lat w ten sposób maja określone
    wynagrodzenie służby mundurowe, gdzie w "umowie" masz tylko mnożnik, zaś kwota
    bazowa jest w akcie prawnym. Nie widzę żadnego powodu, z jakiego mnożnika ni
    mógł by wynosić 1, zaś kwota bazowa nie mogła by być kwotą określoną przez
    prawo, jako najniższe wynagrodzenie.