  • Data: 2005-07-15 14:19:45
    Temat: Re: honorarium adwokata
    Od: "Lechu" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A kto powiedział, że rozprawa nie może odbyć sie pod twoją nieobecność?

    nie twierdze, ze rozprawa nie odbedzie sie pod moja nieobecnosc, ale sprawa
    wytyczenia tej drogi jest dosyc konfliktowa i nie chcialbym zeby odbywalo
    sie to bez mojej "obecnosci", gdyz przypuszczam, ze reszta zainteresowanych
    (ci, przez ktorych nieruchomosc ma przechodzic ta droga) bedzie usilowala
    cos kombinowac. Gdy mnie nie bedzie, nie bede mogl z oczywistych przyczyn
    bronic swego stanowiska...