  • Data: 2002-04-20 18:05:55
    Temat: Re: hipoteka zwykła a odsetki -b. długie ale ciekawe
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcę zakupić nieruchomość obciążąną hipoteką zwykłą w wysokości 50 000zł.
    > Sprzedający zgadza się na pomniejszenie zapłaty o wysokość hipoteki.
    > Mam jednak pewne wątpliwości wynikające z art.69 Ustawy o księgach wiecz.
    > hipotece:

    Jeśli zdecyduję się Pan na kupno tej nieruchomości to należy mieć
    świadomość, że wierzyciel hipoteczny będzię mógł domagać się zaspokojenia
    swojej wierzytelności (do wysokości 50.000zł) i może wytoczyć w tym celu
    postępowanie egzekucyjne.(Art. 75 ustawy o księgach wieczystych i hipotece)

    pozdr.
    Tomek