  • Data: 2005-08-23 13:36:46
    Temat: Re: help!!! chcą mnie wymeldować
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    piter napisał(a):
    > 1. Czy mozna mnie wymeldować mimo że jestem współwłaścielem posesji
    Tak. Zameldowanie nie ma zwiazku z byciem wlascicielem. Mozesz byc
    wlascicielem wielu posesji ale zameldowanie stale mozesz miec tylko jedno.
    > 2. Czy moge zameldować się tymczasowo u żony i ile takie zameldowanie
    > może trwać i czy w takiej sytuacji brat może mnie wymeldować
    Nie tylko mozesz ale *powinienes*. Niestety nie zlikwidowano
    kretynskiego przepisu o obowiazku meldunkowym. Ile moze trwac meldunek
    czasowy to dokladnie nie wiem, ale studenci w akademikach meldowani
    defaultowo sa na 5 lat, a jesli ktos studiuje dluzej, to sobie moze
    przedluzyc - wiec pewnie nie ma ograniczenia.
    A czemu nie zameldujesz sie na stale u zony?
    > 3. I w ogóle co zrobić żeby mnie nie mógł wymeldować
    Mieszkac tam gdzie jestes zameldowany

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl