    From: MarcinS <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: hau, hau, hau!
    Date: Sun, 28 Aug 2005 15:01:58 +0200

    www.czarnalista.com symboli sądownictwa napisał(a):

    > gdzie jest taki post?
    > jaka "przekupna prokuratura" ?

    przepraszam,
    faktycznie, o tym było na onecie.

    > Przeczytaj ponownie wiadomości, potem jeszcze raz, i jeszcze. Wtedy może
    > zauważysz, że nie ma tam takich oskrżeń, lecz wyłącznie fakty, np. to że sędzia
    > ogłosił upadłość firmy, której następnie majątek trafił do biznesu z nim samym
    > powiązanym. Co tutaj jest niejasne? Potrzebujesz tłumacza? Już chyba tylko ty i
    > sam Czajka macie w tej sprawie wątpliwości ;)

    podobno kogoś kiedyś zabiłeś.
    Taką ma wartośc to, co piszesz.
    Nauczyłem się oceniać sprawy, gdy zobacze co jest w ich aktach, bo
    jeszcze nie widziałem rzetelnej medialnej relacji z procesu.

    > jacy "wszyscy"? znowu urojenia?
    > Sędzia Dariusz Czajka - ta strona dotyczy tylko tej osoby co jest wyraźnie
    > napisane w nagłówku nawet. Chyba że przegapiłeś i to? A może nie interesowało
    > Cie to? To po co się wtrącasz.

    bo denerwuje mnie czytanie w kolko o tym samym

    > W poprzednich kilku wiadomościach pisałeś wielokrotnie, że znasz, wiesz itp.
    > Skąd ta niezgodność? Może mama pomaga pisać posty? Zawołaj może ją teraz ;)

    To co ty piszesz to za przeproszeniem piep**** bez pokrycia w faktach.
    Znajomość sprawy wymaga jednak czegoś więcej.

    > To po co się wtrącasz? Rozmydlasz tylko temat. Inni chętnie czytają i jak widać
    > też komentują.

    widziałem te komentarze: "wymienić porokuraturę" "wyrzucić sędziów".

    > Już jesteś lekarzem? Na tym też się znasz?

    och to doświadczenie życiowe.
    Masz zespół natręctw na tle sędziego Czajki

    > Może jednak tematyka dyskusji przerasta Twoje możliwości.

    mozę znaczenie słowa "dowód" przerasta Twoje możliwości

    > PS. nie widzaiłem Ciebie tutaj wcześniej. Przychodzisz tylko jak trzeba kogoś
    > obsikać?

    poszukaj w groups.google.com
    autor: stern

    miłej lekturki

    I co do treści, żebyśmy się zrozumieli:

    > Sędzia Dariusza Czajka jak pisze prasa jeździ volvo kombi (nowe kosztuje ponad
    > 80 tys.), posiada dom w prestiżowej miejscowości pod Piasecznem k/Warszawy i
    > jest założycielem i kanclerzem prywatnej uczelni prawniczej EWSPiA, właściciela
    > największego w kraju jachtu, na pokładzie którego organizowane są prestiżowe
    > imprezy pod patronatem J. Kwaśniewskiej..

    żadna z tych rzeczy nie jest nielegalna,
    poza tym w prasie czytałem że o.Rydzyk ma Maybacha.

    > Oczywiście prawo wyraźnie ogranicza możliwości dodatkowego zarobkowania przez
    > sędziów poza sądem, a pensja sędziego na jego stanowisku to około 3 tys. netto.
    > Cuda??

    to on jest asesorem ?
    kłamiesz z wysokością pensji.

    > Tymczasem jak pisze prasa, tak się składa, że sędzia Dariusz Czajka ogłasza
    > pośpiesznie upadłości firm, których aktywa następnie trafiają do biznesów
    > powiązanych z... tym samym sędzią Dariuszem Czajką. Sędzia nawet nie został
    > wykluczony z zawodu, do czego aktywnie przyczynił się podczas rozprawy
    > dyscyplinarnej Tadeusz Szymanek - sędzia Sądu Najwyższego w stanie spoczynku -
    > ojciec Jolanty Szymanek Deresz, który jest zatrudniony w uczelni EWSPiA
    > powiązanej z bezkarną Czajką.

    nie ma tu żadnego dowodu.
    w jakiej roli poczas postępowania dyscyplinarnego występował sędzia T.
    Szymanek ?

    Był obrońcą Czajki?

    > Uczelnia EWSPiA, której Czajka jest założycielem-kanclerzem tak się
    > składa "uczy prawa" w budynku przejętym z jednej z upadłości prowadzonych
    > przez... tego samego sędziego Dariusza Czajkę jak pisze prasa.

    Znów prasa, bez faktów i poparcia czymkolwiek.

    > Koledzy
    > prokuratorzy na stanowiskach w Zrzeszeniu Prawników Polskich, którego Czajka
    > jest prezesem mają jednak oczy szeroko zamknięte.

    o proszę, coś o prokuraturze. A miało być o Czajce. Wyłącznie.

    > Podczas gdy prasa rozpisuje
    > się o kolejnych upadkach bezkarnego sędziego Czajki, Prezydent RP nadaje w 2003
    > roku współtwórcom szkoły EWSPA wysokie odznaczenia państwowe, w tym
    > nawet ... "Krzyż Komandorski Orderu Odrodzenia Polski z Gwiazdą".

    Gdzie się ta prasa rozpisuje?
    NIe dość że powołujesz się wyłącznie na relacje prasowe (co samo w sobie
    nie jest wiarygodne) , to jeszcze nie raczysz napisać, cóż to za prasa?
    Biuletyn Twojej strony?

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75