eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja / rekojmia › Re: gwarancja / rekojmia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja / rekojmia
    Date: Thu, 30 Jun 2005 20:07:42 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <da251o$rp0$1@inews.gazeta.pl>
    References: <l...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: overland10k.mo24.107.20.58.charter-stl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1120180089 28448 24.107.20.58 (1 Jul 2005 01:08:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Jul 2005 01:08:09 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <l...@4...com>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: witek7205
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:309283
    [ ukryj nagłówki ]

    [cookie] wrote:
    >
    > później może
    > już tylko starzeć sie papier i farba - do tego czasu broszury dawno
    > znajdą się w rękach osób trzecich.

    Ale może starzeć się za szybko niż to wynika z czegoś tam.
    A niech sobie zostawią trochę bruszur na później i okaże się, że farba
    wyblakła.



    > Czy taki zapis nie jest więc trochę
    > bez sensu? ktoś po roku stwierdzi, że kolory blakną i trzeba zgłosić
    > usterkę?
    dokładnie tak będzie jak będą złośliwi.

    Może broszury mają u klientów przetrwać rok, bo oni np. o tym myśleli, a
    tu się okazuje, że po miesiącu broszury są do bani.



    > w przypadku gadżetów jest dość podobnie - farba przecież samoistnie
    > nie zejdzie z np. dlugopisu.

    Oj zejdzie zejdzie. Np. niech się okaże, że po miesiącu napisy schodzą
    po przetarciu palcem bo np. zostały wystawione na słońce.


    Ktoś musi go trzymać w zębach, albo
    > stukać o krawędź biurka. gdzie tu miejsce na gwarancję? (poza
    > normalnym sprawdzeniem jakości produktu przy odbiorze)
    >
    > można śmiało wybijać ten zapis z głowy klienta?
    >
    >
    To i tak niczego nie zmieni, bo zdaje się, że ustawowo jakaś tam
    rękojmia cie obowiązuje niezależnie od tego co napiszesz w umowie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1