eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja / rekojmia › gwarancja / rekojmia
  • Data: 2005-07-01 00:35:21
    Temat: gwarancja / rekojmia
    Od: "[cookie]" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    w propozycji umowy od klienta mam zapis o gwarancji / rekojmi.
    jest tam miejsce na wpisanie liczby lat gwarancji....
    problem w tym, że usługa to projekt i wydruk broszury reklamowej
    oraz projekt i nadruk zestawu gadżetów reklamowych...

    na czym może polegać gwarancja w przypadku broszury reklamowej?
    mogę sobie wyobrazić sytuację, że klient otrzymuje podarte, czy
    poplamione egzemplarze - albo kartki zszyte nie w tej kolejności -
    tyle, że jest to do sprawdzenia w ciagu paru minut - później może
    już tylko starzeć sie papier i farba - do tego czasu broszury dawno
    znajdą się w rękach osób trzecich. Czy taki zapis nie jest więc trochę
    bez sensu? ktoś po roku stwierdzi, że kolory blakną i trzeba zgłosić
    usterkę?
    w przypadku gadżetów jest dość podobnie - farba przecież samoistnie
    nie zejdzie z np. dlugopisu. Ktoś musi go trzymać w zębach, albo
    stukać o krawędź biurka. gdzie tu miejsce na gwarancję? (poza
    normalnym sprawdzeniem jakości produktu przy odbiorze)

    można śmiało wybijać ten zapis z głowy klienta?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1