eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawogwarancja / rekojmiaRe: gwarancja / rekojmia
  • Data: 2005-07-01 05:51:54
    Temat: Re: gwarancja / rekojmia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <l...@4...com>, [cookie] wrote:
    > na czym może polegać gwarancja w przypadku broszury reklamowej?

    Że nie wyblaknie, nie rozpuszcza się w wodzie, na wady prawne i
    merytoryczne etc.

    > znajdą się w rękach osób trzecich. Czy taki zapis nie jest więc trochę
    > bez sensu? ktoś po roku stwierdzi, że kolory blakną i trzeba zgłosić
    > usterkę?

    Po roku trzymania na słońcu pewnie nie, ale w warunkach pokojowych, jeśli
    to broszura firmowa którą niekoniecznie zamawia się corocznie to czemu
    nie?

    > w przypadku gadżetów jest dość podobnie - farba przecież samoistnie
    > nie zejdzie z np. dlugopisu. Ktoś musi go trzymać w zębach, albo

    Jeśli użyjesz złej farby czy nie przygotujesz odpowiednio powierzchni
    (np. będzie tłusta) to też nie zjedzie?

    > można śmiało wybijać ten zapis z głowy klienta?

    Zależy co, jak, ile i za ile. Jakbym zamówił kilka tysięcy wysokiej
    jakosci firmowych broszur i takich gadźetów to jakieś zabezpieczenie
    wolałbym mieć. Jak śmieszna kwota, ilość i jakość to nawet
    pewnie nie miałbym nic przeciwko wyłączeniu rękojmi w umowie.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1