  • Data: 2007-11-13 20:48:16
    Temat: Re: gwarancja na towar cdn..
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dziękuje wszystkim za opinie. Po mailu od gostka który domaga się wymiany
    towaru lub zwrotu kasy mimo że mineły te 7 dni gwarancji jakiej mu
    udzieliłem napisałem do niego takiego maila" Na słuchawki udzielam 7-dniowej
    gwarancji rozruchowej i jest to zaznaczone w opisie aukcji. Niestety ten
    czas minąl więc Pana prośbę o zwrot pieniędzy lub wymianę słuchawek uważam
    za niezasadną. Jeśli otrzymał Pan słuchawki uszkodzone (głębokie rysy)
    trzeba było wtedy bezzwłocznie do mnie napisać lub zadzwonić, a słuchawki
    zostałyby wymienione.". A oto jego odpowiedz "okres użydkowania słuchawek
    wynosił 3 dni. Nie przyjmuje do wiadomości zakończecia okresu gwarancji na
    sprzedany towar. Żądam wymiany towaru lub zwrotu pieniędzy. W przypadku
    odmowy swoich roszczen będę dochodził na drodze prawnej"
    Czyli sumując nie ma on podstawy prawnej dla swego roszczenia,prawda?
    Pozdrawiam Krzych