    From: "Mariusz" <3...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja na naprawiony samochod
    Date: Fri, 27 Jun 2003 13:12:45 +0200

    dzieki
    faktycznie nie wiele mi to pomoglo
    smutne jest to ze caly ten nasz kraj pograzony jest w jednym wielkim bagnie
    poczawszy od tych sku....li tam na gorze a skonczywszy na firmach
    dresiarskich.
    jesli mi taka firma powie ze jest zle traktowana przez Urzad Skarbowy, ze
    pelno jest biurokracji,
    to chyba wyrwe takiemu komus jaja.
    wszyscy lubia narzekac to nasza narodowa cnota, a sami zachowuja sie jak
    ostatni gangstarzy.
    chyba przykaldaja swoja wlasna dresiarska miare do klientow ktorych
    obsluguja.
    nie rozumiem o jakim naciagactwie w tej chwili moze byc mowa.
    napisali mi na swistku papieru ktory stanowi gwarancje na wykonana przez
    nich robote blacharska, ze
    "tlumiki do wymiany w ramach gwarancji(1 rok ) od daty zlecenia"
    gdzie tu moze byc naciagactwo.
    na zleceniu (tak sie nazywa swistek ktory mam) jest napisany model i marka
    samocodu.
    co innego gdyby tylko byl nr rejestracyjny naprawialem maluch i przychodze
    do nich odebrac tlumiki do najnowszego mercedesa. ALE TAK NIE JEST
    wiec gdzie jest naciagactwo.
    oczywiscie nie bede sie procesowal z gangsterami bo szkoda zdrowia czasu i
    pieniedzy.

    mysle ze czlowiek uczy sie cale zycie,
    przyda mi sie taka nauczka

    ludzie uwazajcie z kim robicie interesy