    From: "Adam" <W...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: gwarancja i serwis Iiyama
    Date: Sun, 2 Oct 2005 23:52:09 +0200

    Użytkownik "Aragorn" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dhbhov$oen$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > pisze do Was bo moze Wy jestescie mi jakos pomoc, poradzic. Moim klopotem
    > jest problem z serwisem firmy Iiyama, ktory to podobno nalezy (a raczej
    > nalezal do najlepszych).

    Znam ten ból.
    Serwis Iiyamy, jak również "grawancja" tej firmy to jakaś parodia.
    Kupiłem monitor - nowy i od razu wadliwy fabrycznie, za namową sprzedacy
    wysłałem do serwisu tej firmy na wymianę na nowy egzemplarz.
    Co było zgodne z ich własną kartą gwarancyjną.
    Przy uzgadnianiu wysyłki dowiedziałem się, że raczej nie praktykuje się
    wymian, a naprawę, ale jak będe chciał to oddadzą kasę.
    Chciałem.
    Efekt - na siłę odesłałi mi naprawiony monitor i rżną głupa, że nie mówili
    nic o zwrocie kasy.
    Monitor po paru tygodniach znów wysiadł.
    Naprawili, ale nie do końca.
    Teraz twierdzą, że tak musi być (ledwie słyszalny dźwięk z wbudowanych
    głośników - model E435S).
    Nigdy więcej nie kupię żadnego produktu tej firmy i osobom nie chcącym się
    stresować niepotrzebnie radzę to samo.

    Przy okazji - szukam rzeczoznawcy mogącego zbadać i wystawić opinię o
    niezgodności mocy toru głośnikowego z danymi fabrycznymi.
    Może ktoś zna namiary do takiego rzeczoznawcy (najlepiej aby byl również
    biegłym sądowym bo pewnie tam sprawa znajdzie finał)?

    Adam