  • Data: 2005-06-22 17:50:26
    Temat: Re: gwarancja a firma
    Od: "dan" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > I teraz pytanie czy wyslanie listem poleconym wezwanie do zaplaty ma
    > skutek
    > prawny

    Swiadczy tylko o probie polubownego zalatwienia sprawy.

    ( czyli ASO podaje mnie do sadu ale tylko w spawie zapalty za ta fv
    > czy bede mogl przy okazji tej fv bronic sie przedstawiajc dokumenty na
    > potwierdzenie ze to byla naprawa gwarancyjna i ze fv nie jest zasadna ?)

    Bedziesz mogl. Ale zlecenie odplatnej naprawy pozagwarancyjnej nie przemawia
    na twoja korzysc.

    > Druga sprawa dlaczego nabywca indywidulany moze skierowac sie o pomoc do
    > Inspekcji Handlowej a Firma juz nie ?

    Bo to organizacja do ochrony praw konsumentow i nie wtraca sie w obrot
    profesjionalny (miedzy przedsiebiorcami)

    > I czy w tej sytuacji to ja mam podac ASO do sadu czy mam sie bronic w
    > sprawie ,ktora oni zaloza ( o nie zapalcenie FV)

    A ty o co chcesz ich pozywac? To oni twierdza ze sa wierzycielem wiec niech
    cie pozwa.

    Dan.