  • Data: 2003-06-11 23:11:58
    Temat: Re: grozenie bronia
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bc88h4$e8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Widziałem pistolety wiatrówki, które nawet przystawione do czoła
    > robiły wrażenie oryginału, tak pod względem pozornego kalibru,

    Przystawione do czoła to napewno ;) ale wycelowane między oczy z pewnego
    dystansu to już nie za bardzo - wyraźnie widać, że ta dziurka jakaś taka
    malutka... Tylko jak pisałem - ktoś może się nie znać, słabo widzieć (albo
    właśnie ktoś mu to przystawi do brzucha i wtedy wylotu lufy nie widać).

    > jak i wykonania. Zresztą bandzior może mieć metalowego
    > straszaka własnej produkcji - takiego
    > który nie strzela, ale robi "dobre" wrażenie. ;-)

    Ano właśnie. I m.in. o taką sytuację mi chodzi.