  • Data: 2005-06-16 07:07:29
    Temat: Re: grill na balkonie
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości
    news:d8r7up$fk4$2@kujawiak.man.lodz.pl...
> [...]
    MIEĆ
    > nie kazdy taki jest

    No pewnie nie, część może być wojującymi wege.

    > Powod? Prosze bardzo - jakbym chcial mieszkac w smazalni/wedzarni, to
    > bym sie tam przeprowadzil...

    A hałasujące na placu zabaw dzieci nie przeszkadzają? Powód ten sam: gdybyś
    chciał mieszkać koło przedszkola to byś się przeprowadził.

    wiem ze mieszkajac w blokach i tak sie
    > czesto czuje co sasiad robil na obiad;)

    Ano właśnie.

    >Ale grill wydziela inny zapach, do tego dochodzi tym.

    Ano, to prawda, też czasami nie mogę znieść, jak ludzie na grillu za dużo
    gadają tekstami z "Misia" :-)))

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII