  • Data: 2011-04-28 10:28:08
    Temat: Re: gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek wrote:

    > Ale jak już pytasz, to tak, dla mnie to totalny kretynizm czekanie na
    > rachunek, który nie przychodzi przez 6 miesięcy,

    A dla mnie nie. Ja tam wole płacic rachunki w ostatniej chwili, bo te
    pieniądze ciągle pracują. To chyba lepiej, że na mnie, a nie na wystawcę?;-)

    > a potem płacz, że go w
    > końcu wystawili i płacz, że nie mam skąd wziąć 900 zł na jego zapłacenie,
    > a potem jeszcze utyskiwanie, że chamy na raty nie chcą rozłożyć.

    Tego nie rozumiem, bo dla mnie oczywistą oczywistością jest, że jak z czegoś
    korzystam, to za to płacę. Jak ktoś chce mi dać nieoprocentowany kredyt w
    formie opóźnionej faktury, to nie mam nic przeciwko. Ostatnio nawet musiałam
    sie upominać, żeby mi łaskawie raczyli wystawić fakturę za wywóz śmieci - za
    ubiegły rok, taka bogata firma była;-)
    J.