  • Data: 2011-04-28 08:03:50
    Temat: Re: gazownictwo nie chce rozlozyc na raty wysokiego rachunku
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Apr 2011 13:04:25 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

    > Mogą. A nawet powinni! ;-)

    No czysty %^$&^%*&^$^%%

    > To nie jest fundacja charytatywna, za rozłożenie twojego zadłużenia na
    > raty ktoś musi zapłacić.

    No przecież płacić będzie dłużnik - a nie pracownik "gazowni".

    > Pomyśl - ktoś jest ci winny 4,5k pln. Mówi że nie odda od razu, tylko w
    > ratach spłaci, w ciągu np. roku.

    Dlatego, będąc właścicielem/udziałowcem w "gazowni" - natychmiast
    wypierdoliłbym pracownika który nie przystał na ofertę odbiorcy w
    rozłożeniu zadłużenia na raty. Zastanawiałbym się też nad pozwaniem go o
    narażenie "gazowni" na straty.
    Dlaczego?
    Prosta i banalna sprawa:
    - skoro odbiorca SAM WYSTĘPUJE do mnie o rozłożenie na raty - to oznacza ŻE
    CHCE SPŁACIĆ ZADŁUŻENIE w stosunku do mnie.
    Chyba logiczne dla mnie jest że lepiej odzyskać rozłożone w czasie swoje
    należności niż .... nie odzyskać ich wcale!!!!

    > A ty chciałaś za te pieniądze pojechać na wakacje... co robisz?

    A ty nie rozróżniasz sfery i ryzyka prowadzenia DG z życiem prywatnym.
    Gdybyś rozróżniał - to taki przykład by nie padł spod twojego palca.
    Każdy usługodawca - KALKULUJE jakieś progi w nieściąganiu
    należności/opóźnień w płatnościach itp itd.
    I takie "koszty" są zawarte w taryfach :))
    Ten przedsiębiorca który tego nie robi - niech lepiej zwinie biznes :)