  • Data: 2019-01-02 08:35:59
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-01 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Zobacz co pisze Tomek i do czego sie odnosiłem:
    > "[...]kurs jest nienaturalnie niski i że
    > raczej z czasem się odbije w drugą stronę, jak mocno i jakie jest
    > ryzyko, to trzeba oszacować samemu, a jeśli nie umie się tego robić, to
    > może nie warto ryzykować, bo to trudne narzędzie i nie dla każdego."
    >
    > Do tego sie odnosze - jeżeli Tomek wiedział ze Kowalksi nie jest w stanie
    > oszacować sobie ryzyka tego odbicia to dlaczego banki tego nie wiedziały?

    banki wiedziały i same mając odpowiednie instrumenty finansowe mogą się
    "ubezpieczyć" od takich zmian. Wiesz znam ludzi zarabiających na
    giełdzie zarówno, gdy są spadki jak i wzrosty. Nie nie są medium, i na
    niektórych akcjach tracą, ale potrafią tak się zabezpieczyć, by być do
    przodu. Jednak to jest dla aktywnych inwestorów dodatkowo zdających
    sobie sprawę z ryzyk.

    --
    http://kaczus.ppa.pl