    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: frankowicze
    Date: Thu, 27 Dec 2018 17:26:26 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <5c1f7cb6$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c1f8f86$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c1fb30e$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c203afd$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@p...waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Gdzie tu ta sprzecznosc?

    Jeśli ktoś za chwilę bierze ślub i rodzi dzieci, to chyba jest to
    poprzedzone jakimś procesem myślowym i planami.
    W szczególności, w tych procesach myślowych (i nie tylko) często
    pomagają rodzice.

    20 lat, singiel, mieszkanie musi być od ręki - i 50 m2 za małe, no cóż.

    > Ze kupa byłaby troche mniejsza, a druga kupa wrobionych we franki byłaby
    > zerowa.

    Ja nie uważam, że w ogóle ktoś został "wrobiony we franki". Chyba że
    wrabiającym jest państwo polskie, które nie potrafi zapewnić stabilnej
    waluty (a nawet czerpie korzyści z tej niestabilności).

    Ciekawe, czy ci, którzy byliby zmuszeni do mieszkania z rodzicami
    (w najlepszym przypadku), byliby zadowoleni.

    Chyba nie mój.
    --
    Krzysztof Hałasa