eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej › Re: fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
  • Data: 2007-12-20 08:23:56
    Temat: Re: fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fkbdv7$k43$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No, naiwny nie jestem ...

    tego nie wiem, ale napewno obsesyjnie podejzliwy

    > Nie rozumiem?

    to widze, pytam sie czemu uwazasz za nieprawdopodobne to co on pisze,
    nie dla kazdego samochod jest dorobkiem zycia, ze jego sprzedaz przeprowadza
    osobiscie, dla niektorych to po prostu samochod i ma wazniejsze sprawy niz jego
    sprzedaz o ktora moze poprosic znajomwego, a przypuszczam ze zakonczyla sie ona
    sukcesem i pewnie ma umowe ks z data zblizona do daty wykroczenia i bedzie w
    stanie uprawdopodobnic swoja wersje