eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej › Re: fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
  • Data: 2007-12-20 15:48:54
    Temat: Re: fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fke0pp$r0d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Moim zdaniem jest to wersja dla tłumu, czyli takich jak ty ...
    > Nie wiesz jakie rzeczy ludzie wymyślają by uniknąć płacenia mandatu.

    zawsze mnie zastanawia taki tok rozumowania
    a zastanowiles sie wogole co on ma za interes wstawiac nam tu kit?
    jesli pyta to mozna zalozyc, ze nie robi tego aby stworzyc kolejego flayma tylko
    po to aby miec jakies info w realu
    a zatem to nie nas w razie czego musi bajerowac tylko kogos w rzeczywistosci,
    jesli juz wogole, nam niczego nie musi udowadniac

    przeciez to oczywiste ze jesli jest to prawda to bedzie musial to jakos
    uprawdopodobnic

    a nawet jesli wstawia kit, to jak odpowiesz mu na pytania zgodnie z tym co
    pisze, zamiast doszukiwac sie drugiego dna, to spadnie ci korona z glowy czy
    jak?

    naprawde zaczynam ci wspolczuc bo to normalnie jakas paranoja