eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej › Re: fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
  • Data: 2007-12-20 04:21:08
    Temat: Re: fotoradar, nieczytelne zdjecie, moje auto kierowcy nie znam - co dalej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    janist wrote:

    > A na jakiej podstawie? Nie to, ze Ci nie wierze, tylko nie wierze, ze
    > takie jest prawo.
    > A czy to nie dotyczt przypadkiem tych co maja obowiazek ewidencjonowac
    > kto jezdzi samochodem?

    No ale ludzie są niedowiarki.

    art 78 prawo o ruchu drogowym.

    4. Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego
    organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w oznaczonym
    czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy przez
    nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.

    Nie ma ograniczeń co rodzaju "właścicieli: ani uwaga! czasu wstecz.

    no i w związku z art 78.4 PoRD kodeks wykroczeń mówi że:

    Art. 97.
    Kto wykracza przeciwko innym przepisom o bezpieczeństwie lub o porządku
    ruchu
    na drogach publicznych,
    podlega karze grzywny do 3 000 złotych albo karze nagany.

    > I jaka jest wartosc tego art:
    > http://img413.imageshack.us/img413/2456/fotoradaros2
    .jpg

    cały problem w tym, że pan 'autor" wspomniał, że pani policjant
    wspomniała mu o tym artykule, a potem prowadzi dywagacje na temat
    szarych komórek i ani słowem nie wspomniał jak to wspomnienie owego
    artykułu się dla niego skończyło. pewnie mandatem, bo inaczej by takiego
    artykułu nie napisał.

    Słusznie napisał, że nie wolno kłamać, po prostu jak wie to mówi kto, a
    jak nie wie to też mówi prawdę że nie wie i wówczas dostaje mandat za
    niewiedzenie.