  • Data: 2006-06-13 21:54:24
    Temat: Re: fotografowanie w miejscach publicznych/prywatnych
    Od: "Cyberix" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz, ale w Polsce obowiązują przepisy wydawane przez parlament, a nie
    > redakcję jakiegoś pisemka.

    Zgadza sie. Ale czy uważasz, że to są wymysły redaktorków? Nie wydaje mi
    się, są przytaczane dokładne art z których to wynika a nie jakieś widzimisie
    redaktora.
    Nie chce mi sie przepisywac ale moze to zeskanuje i gdzies zapodam abys
    sobie poczytal.

    > Nie, nie możesz, bo takiemu osobnikowi jak ty, nie pozwoliłbym wejść na
    > moją działkę.

    Tak? A jak nie domkniesz bramki i ja wejde i będe robił zdjęcia to co?

    > Ale każdy, kogo wpuszczę na swoją działkę, może robić wszystko, czego nie
    > zabrania mu prawo. Ja mogę najwyżej zażądać, żeby tę działkę opuścił - o
    > ile jest ogrodzona.

    Czyli ide sobie drogą widze otwartą bramke, wchodze, robie zdjęcia podwórka,
    widze drzwi otwarte do domu, wchodze fotografuje pokoje, nagle pojawiasz się
    i co ??

    > Jak wyżej. Ciebie bym nie wpuścił. Natomiast jak już kogoś wpuszczę, to
    > nie mogę zakazać np. intensywnego przyglądania się cennym bibelotom. Ani
    > ich fotografowania (zakładam, że nie używa do fotografowania ładunków
    > magnezjowych ;) )

    Serio? Więc mam pytanie. Wchodze do muzeum, czy moge robić zdjęcia
    eksponatów ?? Np. rzeźby, obrazy, zbroje, meble ??

    > Śmieszny i żałosny jesteś ty, dzieciaku.

    To może weź przeczytaj te artykuły i je skomentuj skoro uważasz że tylko TY
    masz racje w tej sprawie.
    Jutro chyba je zeskanuje i gdzieś zapodam, ciekaw jestem Twojej wypowiedzi.