  • Data: 2006-06-14 21:46:25
    Temat: Re: fotografowanie w miejscach publicznych/prywatnych
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-06-14 22:04, Andrzej Lawa wrote:

    > To ma być usprawiedliwienie? W Polsce obowiązują przepisy - a nie
    > artykuły prasowe.

    > Widzisz młody, jak ty nie znasz życia...
    >
    > I jeszcze pyskujesz, jak inni ci wytykają wypisywanie bzdur.

    Kolega chciał przez to powiedzieć, że w prasie o prawie bardzo często
    piszą bzdury (w sumie dziennikarze robią to w 99 przypadkach na 100).
    Ba, bzdury zdarzają się nawet w prasie tzw. fachowej i w komentarzach,
    podręcznikach itp. Wreszcie, w prawie czasem funkcjonują tzw.
    "koncepcje", które mimo że sprzeczne to i tak obie są poprawne ;-).
    Dobry prawnik nie tylko zna to co napisali inni, ale stara się samemu
    rozumować.

    Wiedzą o tym wszyscy prawnicy mający choć trochę kontaktu z praktyką --
    dlatego kolega był uprzejmy wypomnieć Tobie mówienie z pełnym
    przekonaniem wobec osób mających troszkę większe pojęcie o sprawie.

    Pozdrawiam,
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,