  • Data: 2006-06-13 22:49:36
    Temat: Re: fotografowanie w miejscach publicznych/prywatnych
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Cyberix wrote:

    > Zgadza sie. Ale czy uważasz, że to są wymysły redaktorków? Nie wydaje mi
    > się, są przytaczane dokładne art z których to wynika a nie jakieś widzimisie
    > redaktora.

    Raczej wynik ich niekompetencji.

    > Nie chce mi sie przepisywac ale moze to zeskanuje i gdzies zapodam abys
    > sobie poczytal.

    Gdybym chciał poczytać fikcję literacją, wybrałbym coś ciekawszego.

    > Tak? A jak nie domkniesz bramki i ja wejde i będe robił zdjęcia to co?

    Powiem "paszoł won" a ty musisz błyskawicznie zniknąć. Inaczej grozi ci
    rok odsiadki (193KK).

    > Czyli ide sobie drogą widze otwartą bramke, wchodze, robie zdjęcia podwórka,
    > widze drzwi otwarte do domu, wchodze fotografuje pokoje, nagle pojawiasz się
    > i co ??

    To na pewno złudzenie optyczne, bo ja otwartych drzwi nie zostawiam.

    > Serio? Więc mam pytanie. Wchodze do muzeum, czy moge robić zdjęcia
    > eksponatów ?? Np. rzeźby, obrazy, zbroje, meble ??

    Bylebyś fleszem nie błyskał ani statywu nie rozstawiał.

    Oczywiście publikacja tych zdjęć to inna broszka...

    Niby można też się czepiać na bazie praw autorskich, ale to ewentualnie
    na etapie produkcji odbitek. A póki ich nie publikujesz... Kto udowodni,
    że zrobiłeś odbitki?

    > To może weź przeczytaj te artykuły i je skomentuj skoro uważasz że tylko TY
    > masz racje w tej sprawie.
    > Jutro chyba je zeskanuje i gdzieś zapodam, ciekaw jestem Twojej wypowiedzi.

    [ziew]

    A kto mi zapłaci za wysiłek włożony w wypociny redaktorków? ;->