  • Date: Tue, 13 Jun 2006 21:59:16 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: fotografowanie w miejscach publicznych/prywatnych

    Cyberix wrote:

    > Sorry kolego ale w bład to TY wprowadzasz ludzi, radze zapoznać się z

    Nie jestem twoim kolegą, dzieciaku.

    > odpowiednimi regulacjami prawnymi. Nie chce mi się wyłuszczać szczegułów

    A co to są "szczeguły"? Nie znam takiego słowa...

    > poczytaj sobie Chip Foto-Video numer 2/2006 oraz 3/2006 masz tam dokładnie
    > opisane co gdzie jak i na jakiej zasadzie.

    Wybacz, ale w Polsce obowiązują przepisy wydawane przez parlament, a nie
    redakcję jakiegoś pisemka.

    > Idąc Twoim tokiem rozumowania, mogę wejśc na twoją działke i fotografować
    > sobie twoja rodzinke grilującą kiełbaski i synka tarmoszącego panienke
    > w krzakach?

    Nie, nie możesz, bo takiemu osobnikowi jak ty, nie pozwoliłbym wejść na
    moją działkę.

    Ale każdy, kogo wpuszczę na swoją działkę, może robić wszystko, czego
    nie zabrania mu prawo. Ja mogę najwyżej zażądać, żeby tę działkę opuścił
    - o ile jest ogrodzona.

    > To może moge przyjsc do ciebie do domu w odwiedziny, wziasc aparat
    > i robic sobie zdjecie twojego mieszkania?

    Jak wyżej. Ciebie bym nie wpuścił. Natomiast jak już kogoś wpuszczę, to
    nie mogę zakazać np. intensywnego przyglądania się cennym bibelotom. Ani
    ich fotografowania (zakładam, że nie używa do fotografowania ładunków
    magnezjowych ;) )

    > wez nie badz smieszny, bo to jest załosne.

    Śmieszny i żałosny jesteś ty, dzieciaku.