  • Data: 2024-07-23 23:15:05
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.07.2024 o 23:05, J.F pisze:

    > Milionowy okupu przy porwaniu ?
    >
    > Ale to lepiej emailem ...

    Szczerze to nie sądzę. Mail zostawia chyba więcej śladów.

    > No taka była liczba. Wtedy się opłacało ?

    To było 15 lat temu - wtedy mogło się opłacać.

    > Wiem. Jak działają kulsony, to chyba tylko Robert udaje, ze nie wie.

    Bo on udaje że nie wie kto to są kulsony

    > A serwis fabryczny potrafi ?

    Głowy nie dam, ale wydaje mi się, że nawet ja potrafię. Przynajmniej w
    xiaomi i jakiejś innej taniej chińszczyźnie (leeco?) wgrywałem linage i
    nie przypominam sobie żeby pytał o zgodę...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!