  • Data: 2024-07-24 01:50:10
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-22, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sporej części to mogliby na stałę.

    No mówie o tych porzytecznych (co do zasady).

    > Dlatego kulsonow się po prostu unika.

    Ja co do zasady nie unikam, a przede wszystkim nie zakładam, że kazdy to
    kulson. Nb. zawody mundurowe mają swoją specyfikę i po to tez
    bozia/ewolucja dała rozum, żeby wiedzieć jak z kim rozmawiać.

    > Pan z brzytwą:P

    Najczęściej MZ błąd potwierdzenia :)

    > W sumie to nie wiem - oni powinni wiedzieć - stalking? Ale skoro nic nie
    > mogą, to po co profilują przypadkowych obywateli, skoro jak mówi pudzian
    > "to i tak by nic nie dało".

    Pewnie nie raz z takiego profilowania coś jednak wyszło, tyle, że
    statystycznie nie jest to nic w okolicach dużych liczb. Zobacz,
    ponownie, jakbyś się tak nie jezył na tę policje, jakbyś dawał im kredyt
    zaufania to pewnie byś spokojnie łyknął to naruszenie Twoich dóbr np. te
    3x do roku, jesłi np na 5tys legitymowań złapaliby jakiegoś bandziora.

    > No właśnie z tego murku zajebali:P

    A co Twoje moto robiło na murku dla żuli?

    > Sprawa musiałaby pewnie do sądu trafić...

    I dzielnicowy pchnąć nie chce?

    > Nikt - nie ma czasu;)

    No najwyrąxniej. Ponadto, prasa donosi, że od czasu do czasu sami sie
    łapia, np. przyjeżdzając na komisariat, żeby sprawdzić czy nie są
    poszukiwani, lub w przypadku mniejszego kalibru czy są trzeźwi.

    --
    Marcin