  • Data: 2024-07-22 06:32:26
    Temat: Re: fotografowanie dzieci na plaży
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I mają zaprzestać na ten czas róznych czynności?

    Sporej części to mogliby na stałę.

    > Jak już mówimy o kulsonach, to nie do końca rozumiem, po uj mam się
    > konfrontować z jakimś krawężnikiem, który sobie wyrabia statystyki?

    Dlatego kulsonow się po prostu unika.
    > A jak chcesz odóżnić, czy w tym konkretnym przypadku nabijają sobie
    > statystyki, czy faktycznie kogoś szukają?

    Pan z brzytwą:P

    > Mają odhaczane od każdego wylegitymowanego?

    Tak - wpisują w kapownik.

    > Nie widziałem odpowiedzi, a wczesniej już pytałem, ale co w zasadzie
    > mieliby w tym przypadku zrobić? Pod co takie wypytywanie chciałbyś
    > podciągnąć?

    W sumie to nie wiem - oni powinni wiedzieć - stalking? Ale skoro nic nie
    mogą, to po co profilują przypadkowych obywateli, skoro jak mówi pudzian
    "to i tak by nic nie dało".

    > Jak zajebały moto to nie siedziały na murku i cel został cześciowo
    > osiagniety.

    No właśnie z tego murku zajebali:P

    > Nb. co jest niezgodnego z prawem w kwestii żula na murku? No
    > chyba, że piją.

    No przecież...

    > Sąd może pewnie zamienić karę grzywny na karę więzienia.

    Sprawa musiałaby pewnie do sądu trafić...

    > No to kto łapie przestępców? :)

    Nikt - nie ma czasu;)

    > Pojęcia nie mam. Pewnie były i inne okoliczności. Moze policjantom nie
    > jest dobrze postawić zarzutu dla ich dobra :)

    Zapewne:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!